Obserwatorzy

czwartek, 10 października 2013

Drzwi wejściowe do domu

Dzisiaj będzie o drzwiach wejściowych do domu.
Generalnie nie o samych drzwiach,ale o wszystkim co z nimi związane:kolor,wielkości,ozdabianie wejść,itp...

 
 
 
Dot.drzwi po prawej stronie:podobają mi się drzwi osłonięte przynajmniej daszkiem.
Uroda tych drzwi polega na tym,że połączono drewno ze szkłem tworząc kratkę,przez co drzwi nie przytłaczają.Półokragłe schody zapraszają do wejścia .Do tego symetrycznie posadzone choineczki...
 
 
 
 
 
Kolor ciemno brązowy tych drzwi świetne współgra z kolorem domu.
Mimo to nie robią wrazenia ciężkich,może to za sprawą faktury?
Bardzo lubię jak przed drzwiami stoją donice lub kosze z roślinami,lampiony......ładnie
 
 
 
 
 
Białe drzwi,białe okna ,szary dom..............ładnie.
Trochę jakby wiejskie otoczenie,symetryczna roślinność,latarenki to obu stronach drzwi.
Brakuje mi tylko zadaszenia nad wejściem,poza tym -super!
 
 
 
 
Tutaj z kolei jest zadaszenie i całkiem ciekawe ( ozdobione) drzwi,ale w sumie nic poza tym,a wystarczyłoby postawić niewielkie drzewka w donicach po obu stronach drzwi.
 
 
 
 
Romantyczna otoczka drzwi wejściowych.
Świetny pomysł na zawieszenie donic ,do tego w tym samym stylu lampki............ładnie,delikatnie..
 
 
 
 
Co za dużo to niezdrowo.
Tak jak lubię kwiaty to tutaj.....................jest ich po prostu za dużo.
Zasłaniają przejście i ...........................wygląda to trochę jak zachęcające wejście do kwiaciarni,ale nie  do domu.
Drzwi mi się podobają-ciepły odcień drewna,a szybkami dookoła,które dodają lekkości.
 
 
 
Takie otoczenie domu sama bym zrobiła,bardzo mi się podoba!
 
 
Drzwi- ok,latarenki-ok,numer i skrzynka na listy-ok.
Tylko ,czemu te rośliny w donicach robia wrazenie uschniętych?,brakuje tu akcentu kolorystycznego,moze właśnie kwiaty powinny być w tych donicach?!
 
 
Bardzo podoba mi się ten widok-drewniane drzwi w kamiennej ścianie,biel kolumn,latarnie ,rośliny i ...........zadaszenie-wszystko jak być powinno;)
 
 


Biała rama ciemnych drzwi rozjaśnia wejście,biała ławeczka obok,białe ażury " pod sufitem",schodki,rośliny..........
Zmieniłabym te rośliny przed samymi drzwiami-jeśli mają być niewielkie to posadziłabym je w wysokich donicach.
 
 
 
BOSKO!
 
 
 
Wejście trochę jak do jaskiniowego mieszkanka.
Ciekawe okna po bokach drzwi,choineczki,zadasznie.............w sumie -git jak mówi córka;)
 
 
 
 
Ciemne drzwi do ściany okrytej gresem idealnie pasują.
Szkoda jednak,że są z boku budynku,a nie na środku i szkoda,że ta roślinność nie okala wejścia z obu stron;
 
 
 
 
Ciemne,mocno przeszkolne drzwi wejściowe w tym jasnym budynku ładnie się wyróżniają.
Dobrane donice z kolorowymi kompozycjami kwiatowymi idealnie współgrają z całością.
ŚWIETNIE!
 
 
 
 
Biały dom,ciemne ,wyróżniające się drzwi,schodki,zadaszenie,wszystko ok.
Tylko dlaczego nie ma drugiej donicy z drzewkiem?ja powiesiłabym też latarenki po bokach zamiast lampy sufitowej....
 
 
 
 
Zakradło się zdjęcie z dekoracją jesienną.;)
 
Kolorystyka super-wszystko do siebie pasuje,rośliny w donicach idealnie dobrane kształtem i wielkością.
Nawet te dynie pasują idealnie i trochę ożywiają klimat.
Kiedy nie ma dyni posadziłabym niskie rośliny kolorowe w koszach lub donicach.
Podoba mi się ten kolorystyczny dodatek;)
 
 
 
 
Pomimo,że do wejścia prowadzą schody z boku,podoba mi się ten widok:kamienna ściana,spore latarnie,idealnie przystrzyżony żywopłocik.
Posadziłabym jednak w tych donicach niższe rośliny.
Plus za dodatek roślin  niskich w donicy.
 
 
 
 
Zadaszenie jest,drzwi dobrane kolorystycznie są,kolumny pokryte kamieniem są -świetnie.
Nie widać czy zastosowano oświetlenie i ew.jakie.
Brakuje mi donic na schodach bezpośrednio przed kolumnami z jakimiś ciekawymi kompozycjami.
 
 
 
 
Bardzo mi się podoba ten budynek i okna jednoszybowe ...........wiem,dzisiaj nie o budynkach ,a o wejściu miało być.
Sympatyczne wejście,aczkolwiek donice z niskimi roślinami zastąpiłabym drzewkiem w donicy w wylewającymi się roślinami niskimi.
Nie do końca jestem tez przekonana o wysypaniu rabatu pod oknem kamykami.
Jest co prawda jaśniej i czyściej i  chwasty nie rosną,ale............o ile te małe  ( chyba) bukszpaniki wyglądają ciekawe to te drzewka   ,hmmmmmmmm.
Ja bym podsypała je korą,ale to ja..............
 
 
 
 
Wejscie torszke smutne,choć to zapewne za sprawą niedokończonej elewacji.
Drzwi w ciepłym kolorze drewna otoczyłabym donicami  w różnej wielkości roślinami.
To koliste miejsce kojarzy mi się tylko i wyłącznie z choinka;) ( już myślę o świętach)
Widziałam jednak na osiedlu u nas jak przed domem postawiono odmianę klonu w sporej donicy i takie drzewko by mi tu pasowało.
 
Nie pasuje mi na zewnętrzną ta balustrada i ten kolor schodów,no cóż różne są gusta.
Ciekawe jaki kolor elewacji zaplanowali właściciele?
 
Przypominam,że zdjęcia nie są moją własnością-mam je zapisane  by móc korzystać z przedstawionych pomysłów.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Młodziak chory,zasnął,Majka wróciła ze szkoły,zaraz wróci Zuzia,a potem panowie z pracy......znowu będzie PEŁNA CHATA;)
 
 




 



 





 
 
 




 
 
 






 
 
 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz